Servicii
La proiectarea centrului afaceri au fost avute in vedere domeniile de activitate ale firmelor ce urmeaza a fi gazduite, precum si nevoile acestora identificate in cadrul studiului de piata.
Structura de sprijinire a afacerilor ce va fi creata prin proiect va pune la dispozitia firmelor gazduite spatii pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii de prestari servicii.
Firmele gazduite vor desfasura in cadrul centrului afaceri activitati de prestari servicii din urmatoarele domenii:
- Servicii de consultanta pentru afaceri si management
- Serviciide contabilitate, audit;
- Servicii de consultanta si furnizarea de software;
- Servicii de consultanta privind arhitectura sistemelor informatice , configuratii de echipamente si retele;
- Servicii de proiectare, urbanism, inginerie si alte servicii de consultanta tehnica legate de acestea;
- Servicii de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii;
- Serviicii de call center;
- Servicii de fotocopiere;
- Servii financiar-bancare;
- Servicii de consultanta juridica;
- Servicii de traducere;
- Servicii de selectie si plasare a fortei de munca;
- Servicii IT;
- Servicii de publicitate si marketing.
In cadrul centrului de afaceri sunt proiectate un numar de 48 de birouri, asigurandu-se urmatoarele servicii:
- inchiriere spatii pentru desfasurarea activitatilor pentru diferite IMM-uri;
- inchirierea salii de conferinte;
- servicii de operare, intretinere, precum si toate activitatile care privesc folosirea corespunzatoare a cladirii;
Firmele care vor apela la serviciile de inchiriere ale centrului de afaceri vor beneficia si de urmatoarele facilitati:
- intretinere tehnica – asigurarea functionarii optime a sistemelor cladirii;
- spatii moderne – necesare desfasurarii a activitatilor;
- receptie – loc de informare;
- asigurarea traficului in cladire;
- identificarea si inregistrarea vizitatorilor;
- servicii de paza specializata – echipe de interventie externe permanente;
- servicii de curatenie interior si exterior
- solutionarea problemelor ce pot aparea pe parcursul desfasurarii activitatii firmelor locatare;
- asigurarea de locuri pentru parcat – central dispune de o parcare cu o suprafata de 588,12 mp situata la demisolul cladirii
- servicii de consultanta pentru asigurarea viabilitatii intreprinderilor (salariile personalului ce se va ocupa cu activitatile de consiliere vor fi suportate de catre S.C. BURSA MOLDOVEI S.A.).
Prin obiectivele propuse, proiectul „CONSTRUIRE CENTRU DE AFACERI IASI” urmareste dezvoltarea unei structuri de sprijinire a afacerilor care sa stimuleze la nivel local dezvoltarea economica durabila si sa determine reducerea decalajelor economice existente la nivel regional, contribuind astfel la indeplinirea obiectivului general al Programului Operational Regional: Dezvoltarea echilibrata a regiunilor Romaniei.
Sala Conferinta
Sala de conferinte se afla la etajul 3 al cladirii BURSA MOLDOVEI si este destinata pentru gazduirea evenimentelor de business, training-uri, prezentari, cursuri,seminarii.
Sala dispune de o capacitate de pana la 40 de locuri, si este dotata cu:
- internet wireless
- prize electrice si prize internet in toata sala
- videoproiector si ecran de proiectie
- flipchart
- sistem de sonorizare cu microfon mobil
- aer conditionat si incalzire prin ventiloconvectoare
- scaune si mese modulare care pot fi aranjate in functie de necesitatile clientilor
- lumina naturala
- balcon
Pentru rezervari si programari va rugam sa ne contactati:
E-mail: office@bursamoldovei.ro
Mobil: +40 744 588 873
Telefon: +40 374 466 459